Please give me one click, TQ :)

05 Februari, 2011

Blogku Kini Dibuka!!!

 Assalamualaikum,selamat sejahtera dan salam 1Malaysia. Saya ingin memperkenalkan diri saya,nama penuh saya,Muhammad Faez Bin Zainal Abidin.Nama panggilan saya adalah Faez.Saya dilahirkan pada 14 April 1993 di Hospital Klang,Selangor dan tinggal di Shah Alam, Selangor.Saya dahulunya bersekolah di Sek.Keb Alam Megah,Seksyen 28, Shah Alam (2000-2005) dan bersekolah menengah di  SMK Alam Megah 2 (2006-2010).Saya merupakan anak kedua daripada 3 adik-beradik. Saya amat mengalu-alukan kedatangan anda ke blog saya.Pintu blog saya sentiasa terbuka untuk anda semua.Dengan ini dengan lafaz bismillahirrahmaniirrahim,maka saya dengan suka citanya melancarkan blog saya. Layarilah blog saya di alamat http://faezpage93.blogspot.com dan untuk melayari laman Facebook saya, taiplah alamat email saya: faezzainal1404@gmail.com.Sekian.... :)  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan