Please give me one click, TQ :)

06 Ogos, 2011

Penatnya...

Assalamualaikum...masuk hari ni dah 6 hari kita berpuasa...Bulan puasa tahun nilah bagi aku yang paling memenatkan dalam hidup aku...pasal tahun ni aku dah kerja kat stesen minyak...lagi penat drpd masa aku sekolah dulu.Aku balik kerja je terus aku tido... Aku kerja dr 7.30 pg sampai 3.30 petang pastu bila balik kerja tak tau nak buat apa,tido je la... :D Aku anggap puasa kali ni yang paling memenatkan pasal aku tak dapat minum air mcm hari biasa...Dahaganya jgn cakap la..koring gilo tekak den...raye pun lg 24 hari lagi...tak sabar nak raya...aku mungkin akan cuti raya 3 hari...tengok la dulu...aku cuba bodek boss dulu... :D Ok la nanti kalau aku ada benda yg xpuas hati,aku lepaskan geram kat blog ni...hehehe...ok aku mintak diri dulu... Assalamualaikum... :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan