Please give me one click, TQ :)

23 Mac, 2011

SPM Results: Inilah Keputusannya

            Pagi tadi pukul 10,aku pergi ke sekolah mengambil result SPM.Aku rasa sangat terkejut kerana aku langsung TIDAK MENDAPAT APA-APA 'A' dalam mana-mana subjek.Namun aku bersyukur KERANA MASIH LULUS. aku masih layak mendapat sijil.inilah keputusannya:

 1103       Bahasa Melayu            C       Kepujian
 1119       English                         C+    Kepujian Atas
 1223       Agama Islam                B      Kepujian Tinggi
 1249       Sejarah                        C+    Kepujian Atas
 1449       Mathematics                G      Gagal
 1511       Science                        B      Kepujian Tinggi
 3757       Ekonomi Asas              D     Lulus Atas
 5226       Tasawwur Islam           B+   Kepujian Tertinggi

          Itulah keputusannya. aku rasa sangat bersyukur dengan keputusan yang diterima. Sekurang-kurangnya aku masih mendapat sijil.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan